首頁

2012年12月18日 星期二

我在天水圍的日與夜

我在天水圍的日與夜
2012年12月18日上午8:00公開累積瀏覽 1841 35



 

12月8日...

朋友們約了一起去濕地公園...

一早 morning call 出發先到天水圍嘉湖山莊...銀座廣場羊城酒樓...飲茶...

超難食!!! .... 好勁味精...用唔靚嘅油 & 多.....

食完即刻唔舒服....


但為免朋友擔心....死頂....


我哋食完...由銀座廣場行去濕地公園....

其實我第一次去天水圍咋...好似大鄉里出城咁...

好 high 咁一路行一路影...

肥爸問 : 屋苑都影???

"車...我鍾意喀... "


勁呀...屋苑間...竟然有個...有埋亭台樓閣嘅大公園 ...



其實呢度無論空氣同環境都好好吖...

途中...仲比我遇到...廿幾年冇見過嘅上司 tim 呀....

haha...有緣千里能相會...是也!!!


行咗廿幾分鐘...就到達濕地公園喇...

oop....乜原來佢逄星期二唔開嗰喎...




入去 lu....




個入口成個機鐵站咁嘅?



我哋 join 咗個導賞團...

hehe...有人講解吓好D嘅...



一入去就見到貝貝喇...

hi...你大個仔咗好多喎...

 
 
沿路影咗好多相...

不過都係分幾篇 post 隱陣D...貴時又比阿虎食咗D相...

呢篇淨係放風景嘅就算喇...
 
 
 
 
 
 
行行吓...我頭又痛...胃又唔舒服...

捱到行完...

肥爸幫我買藥...食咗先好番D....

真係唔多鍾意飲茶...尤其果D差D嘅酒樓...

次次食完都唔多舒服....


跟住上咗去朋友家食盆菜...

&同朋友慶祝生日...


朋友嘅太太就一早為我哋煲咗一大煲老火湯...
 

季季紅嘅盆菜...可惜味道只是一般般...




食完...

依然唔多舒服...

好彩朋友仔車我哋番屋企咋....thanks a lot 呀 !!!


沒有留言:

張貼留言