首頁

2013年8月26日 星期一

沙參玉竹薏米靈芝湯

沙參玉竹薏米靈芝湯
 
 
 
2013年8月26日下午9:30公開累積瀏覽 1030 28
 
有朋友問我好想飲靈芝湯....

但怕苦...

haha...我突然想起大鮑同細飽成日講阿虫嘅一句話...

" 甜的吃...苦的也吃"


其實靈芝嘅苦...係帶著一點點甘 ga...

會否是比喻著人生一樣...飲時苦...但飲下嚥後...口中回一點甘...

而且如靈芝湯一樣...甘苦但對健康 (人生) 有莫大裨益...

只要堅持做一些對的事...可能有點苦...但最後都是讓自身獲益良多的...


這又記起阿虫在書中的另一段說話....

" 昨日已逝,
明天是迷, 面對今日,
盡力已為..."


haha...

我又嚟喇...番來囉..番來囉......


講番個湯啦喂...

同朋友講...要苦中帶多點甜...容易啦...


加多點...

玉竹...台筍...無花果...咪甜D囉...

再加沙參...薏米...一大舊豬...
 

其實個湯一D都唔苦吖~~~

而且仲有清肺...養胃生津...養陰潤燥...健脾去濕...

滋補強壯...扶正固本...增強免疫力嘅功效...


所以...苦一點...又何妨呢?






Veritas
  • Veritas
  • 2013年8月29日上午12:20
有D湯係苦苦地,都好飲架!不過我就唔食苦瓜。
  • EE EE
    • EE
    • 2013年8月28日下午11:57
    靈芝喎~是仙草呀
    • 言語治療師加英文教師Carley 言語治療師加英文教師Carley
      有益的湯水,多飲無妨啊
      • 小丸子老婆 小丸子老婆
        靈芝貴唔貴架???
        • Athena and Joe Athena and Joe
          小朋友飲唔飲得靈芝呢?﹗我都想試下﹗
          •                                                  Lilo
            • Lilo
            • 2013年8月28日上午12:13
            苦口良湯!
            • 梁少奶 ^v^ 梁少奶 ^v^
              good!!
              多謝介紹呀
              下次等我試下整先~~~!!!!
              "苦"口良藥呀
            早早
            • 早早
            • 2013年8月27日下午7:13
            𩆜芝甘甘地,味道都唔算係苦,以前都成日煲水俾仔飲,清肝熱!
            • katie katie
              • katie
              • 2013年8月27日下午12:47
              我愛薏米粒粒 有咬感
              • cici cici
                • cici
                • 2013年8月27日上午11:18
                多謝介紹~~~
                • Angel Angel
                  • Angel
                  • 2013年8月27日上午11:17
                  咁多料,一定甜啦,我要一大碗呀
                  • Candy倉鼠 Candy倉鼠
                    " 昨日已逝, 明天是迷, 面對今日, 盡力已為..." 好欣賞這說法啊!
                    好湯, 讚!
                    • TnP TnP
                      • TnP
                      • 2013年8月27日上午5:32
                      我唔怕苦,留一碗比我
                      • 小魚 小魚
                        • 小魚
                        • 2013年8月27日上午1:22
                        好介紹
                        • Johoyo Johoyo
                          • Johoyo
                          • 2013年8月27日上午12:24
                          先苦後甘.....令人回味無窮
                          • Double Iron Legs Double Iron Legs
                            好湯,我都想飲呀!
                            • 不求星人 不求星人
                              個湯煲得好濃, 正呀! 我唔怕苦, 吃得苦中苦, 方為星星人.....
                              • MOONmoon 如月 MOONmoon 如月
                                方為外星人嘛
                            • MOONmoon 如月 MOONmoon 如月
                              我要清肺,我要生津,我要養陰,唔該本大碗吖
                              • MOONmoon 如月 MOONmoon 如月
                                我都儲咗好多亞虫嘅語錄,那時(唔知你有沒有看),我又係搬亞虫的說話,嚟鼓勵自己架
                            • MOONmoon 如月 MOONmoon 如月
                              • MOONmoon 如月 MOONmoon 如月
                                因為眼瞓到傻咗.............奶奶成晚係度包利是
                                load埋相上facebook,而家要瞓喇
                            • 卡旻e 卡旻e
                              • 卡旻e
                              • 2013年8月26日下午11:27
                              唔苦! 請留一碗比我啦
                              • 胡李媽媽 胡李媽媽
                                好呀....大家同甘共苦啦....
                            • Allie Allie
                              • Allie
                              • 2013年8月26日下午11:22
                              睇完9:30再慢慢沖涼洗頭
                              先嚟飲湯
                              • 胡李媽媽 胡李媽媽
                                裝兩大碗比你....
                                吃得苦中苦...方知甜中甜....
                            •  
                               
                               

                              llada
                              • llada
                              • 2013年8月26日下午10:25
                              你好!請問介唔介意詳細一點,介紹這湯的成份及其他材料呢?因我早前買了一包靈芝,好似你的那樣,但又不知怎樣煲,因怕其苦,煲了無人肯飲的話,浪費心機及材料呢。謝謝你!
                              • 胡李媽媽 胡李媽媽
                                sorry ar...我睇漏咗你個 msg tim...
                                我用咗....黑靈芝 & 赤靈芝 大約每樣15片 (怕苦可落 10-12片 each)....陳皮一個 (浸軟刮囊)...沙參玉竹 (我冇秤過...大約一手執到咁多啦...想甜D 可落多少少.....
                                sorry ar...我睇漏咗你個 msg tim...
                                我用咗....黑靈芝 & 赤靈芝 大約每樣15片 (怕苦可落 10-12片 each)....陳皮一個 (浸軟刮囊)...沙參玉竹 (我冇秤過...大約一手執到咁多啦...想甜D 可落多少少...但唔好太多呀...太多味會好怪 ga...)....台筍 即台灣紅蘿蔔一個切做一舊舊....無花果4粒...薏米兩湯匙份量(先洗淨浸浸水喎)....加一舊豬月展 / 豬肉....先大火煲 15分鐘....轉細火煲2.5 - 3小時...就OK ga la.....
                            • 乖乖 乖乖
                              • 乖乖
                              • 2013年8月26日下午10:25
                              我唔吃得苦(我唔Like食苦瓜)不過Le個湯我Like
                              • 胡李媽媽 胡李媽媽
                                hehe...因為佢都好甘....
                            •  
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               

                              沒有留言:

                              張貼留言